5 Δεκ 2007

Apple στην Ελλάδα

Καταρχάς μια μικρή αρχή για όλο αυτό το τεράστιο θέμα, εγώ λοιπόν είμαι χρήστης PC ( Windows ) εδώ και 3 υπολογιστές μια δεκαετία περίπου, πριν 3,4 εβδομάδες κάηκε το αναθεματισμένο ( καιρός του ήταν ), είχε χίλια προβλήματα, ήθελε γερή αναβάθμιση και ήδη το κρατούσα και του άλλαζα πράγματα όπως ψύκτρες, μνήμες, κάρτες και χίλια δυο, όπως όπως..
Με το που τα'φτυσε λοιπόν, τρελάθηκα.. γιατί είχα καμιά 50ρια γίγα μέσα που δεν έγιναν back-up και ήδη ο σκληρός είχε πρόβλημα αναγνώρισης και ήμουν στα πρόθυρα να το σπάσω όλο γιατί δεν είμαι και της υπομονής σ'αυτό το θέμα.
( flashback )
Πριν κανά μήνα είδα την παρουσίαση του Steve Jobs για τους νέους iMAC και έμεινα.. πραγματικά είχε καιρό κάτι να με τραβήξει έτσι και είπα, εδώ είμαστε.. ΤΕΡΜΑ τα PC για μένα, ΤΕΡΜΑ τα προβλήματα, TEΡΜΑ τα antivirus, TEΡΜΑ οι μπλε οθόνες, ΤΕΡΜΑ OΛΑ!

Και το αποφάσισα λοιπόν να πάρω έναν iMAC από τους καινούριους κι'άρχισα να ψάχνω λοιπόν και να διαβάζω και να ρωτάω και και και...
και κατέληξα απ'αυτά που μου έλεγαν να πάω να το πάρω από κάπου που να μην υπάρχει από πίσω η αντιπροσωπεία της Apple στην Ελλάδα για χίλιους-δυο λόγους τους οποίους εγώ δεν ήξερα αν ισχύουν αυτά αλλά users τα λένε άρα κάποιο δίκιο θα'χουν.
Πήγα ρώτησα παντού τελικά και βρήκα ένα μαγαζί το οποίο κάνει όλη την δουλειά μόνο του και συνεργάζεται με την Αpple απ'έξω ( ονόματα δεν λέμε ) και τελικά είπα "ωραία, εδώ είμαστε" αλλά βιάστηκα να χαρώ και είχαν κάποιο πρόβλημα με την αγορά/παραγγελία και κάθε μέρα άκουγα αύριο και αύριο και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και ωστόσο εγώ ακόμα PC δεν είχα και τρελαινόμουν...

Με τα άυριο και αύριο τους πέρασαν 3 βδομάδες και εγώ είμαι με ένα laptop που κάνει τα βασικά, browsing & chat και οι ανοχές μου έχουν φτάσει στο τέλος και μόλις σήμερα τους πείρα τηλ. και μου είπαν πως το πρόβλημα έτσι είναι ακόμα και δεν γίνεται τίποτα εκτός αν θέλω φυσικά να δώσω όλα τα χρήματα έτσι ( πράγμα το οποίο δεν μπορώ να το κάνω ) και ούτε πρόκειται , άρα κατέληξα στο να πάω στα Μαγαζί-1 ή Μαγαζί-2 ή Μαγαζί-3. Έλα όμως που στο ένα απ'αυτά όλοι λένε πως να έγινε αυτό να το άλλο να κ σε μένα εκείνο κλπ κλπ
Οπότε το ξεχνάμε το μαγαζί-3.

Μπήκα στη σελίδα του Μαγαζί-2 λοιπόν, και είδα πως τα δίνουν μέχρι τέλη Δεκεμβρίου με το Tiger ( Ελλάδα ε? ) και πως θα δώσεις εσύ 10€ για να πάρεις και το update του Leopard.
Ε όχι, δεν θέλω το Tiger, με το Leopard έτοιμο το θέλω ( τόσο κολλημένος είμαι ), γιατί αυτά είναι για μπακάληδες.
Έχει πόσο καιρό που κυκλοφόρησε και το δίνεις με το Tiger? Κλείστο το μαγαζάκι!
Οπότε πάει και το Μαγαζί-2.
Έμεινε το μαγαζί-1 λοιπόν, στο οποίο θα πάω αύριο για την παραγγελία την οποία και ελπίζω να την ΚΑΝΩ αυτή την φορά.
Το κακό με το Μαγαζί-1 Δεν το έχω συναντήσει ως τώρα και ελπίζω να μην το συναντήσω ποτέ.

Το τέλος του όλου θέματος?
Αν ήθελα ξανά PC (μακριάάά) θα το είχα πάρει ίσα με 50 φορές και ετοιμοπαράδοτο και όπως θέλω, δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που είναι έτσι τα πράγματα στην Ελλάδα για την Apple, ( θα μου πεις γενικά για την τεχνολογία για την οικονομία κλπ είναι καλά? ΟΧΙ ) αλλά είναι θέμα Marketing? τι να πω...
Απογοητεύτηκα γιατί περίμενα να το έχω τη στιγμή που το θέλω και όχι ένα μήνα μετά και ποιος ξέρει πόσο θα κάνει η παραγγελία, ( αααααχχχχχ ) και δεν είναι ότι απλά κάνω αυτό που θέλω, είναι ΚΑΙ αυτό είναι και η δουλειά μου αυτή είναι ότι έχω και 2 σελίδες που πρέπει να "συντηρώ" ( όχι δεν εννοώ το blog ) και πολλά άλλα.

Αν κάποιος έχει άποψη να πει κάτι ας το πει, απλά αγανάκτησα με το όλο θέμα και είπα να τα βγάλω.

Ευχαριστώ και ας ελπίσουμε σε 2 βδομάδες να γράφω στο blog από τον καινούριο μου iMAC.

4 σχόλια:

aLej είπε...

hey samurai! Και εγώ αυτή την εβδομάδα θα πάρω ένα macbook pro... θα το πάρω απο multirama που κάνουν και δόσεις και έχει φέρει Macs με Leopard...

SAMURAi είπε...

χμμμμμμ.. έχουν ετοιμοπαράδοτα?
εγώ θα πάω από Apple-Store αύριο.

aLej είπε...

Ναι! Σήμερα πήγα και μου είπαν ότι είχαν... τουλάχιστον macbook pro... :D

SAMURAi είπε...

nice.. οπότε θα πάω να ρίξω μια ματιά και για iMac τι παίζει γιατί αν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο... κάνω party!