2 Φεβ 2008

Blue Screen ( ή μάλλον light blue )

Προχθές είχαμε ανησυχίες, έκανα ένα update, είδα τα επεισόδια μου σαν γνήσιο junkie των tv series και έβαλα ένα κάρο freewares ψάχνοντας σε σελίδες και χαζεύοντας εδώ και εκεί.

Κάποια στιγμή κάποιο πρόγραμμα ήθελε restart και λέω δεν το κάνω τώρα... και έγινε το κακό, άκουγα κανονικά τον ήχο εκκίνησης έβλεπα το μηλαράκι αλλά μετά από αυτό το χάος ( λέμε τώρα ) μια γαλάζια οθόνη και εγώ να έχω στην κατοχή μου ενεργό μόνο το ποντίκι ( μάλλον γι'αυτό το λένε mighty ).
Τι να κάνω, τι να κάνω δοκίμασα ότι ήξερα ο κακομοίρης και στην τελική ένα πράγμα μου έμενε να κάνω, έβαλα το Leopard και ήμουν έτοιμος να κάνω archive & install, ώσπου πήρα τηλ. έναν φίλο που έχει κι'αυτός αυτό το αγαπητό σε όλους μηχάνημα ( blushing ) και μου είπε τώρα πάει σπίτι και του είπα να αυτό κι'αυτό, μόλις πας σπίτι googlαρε ότι μπορείς μπας και βρούμε λύση.
Ευτυχώς για μένα βρήκε τη λύση με τη πρώτη στα forums της apple, μερικές εντολές στο Terminal και όλα καλά.
Με το που μπήκα, έφαγαν κλότσο τα τελευταία 5-6 προγράμματα που είχα βάλει και έλεγα τι να φταίει τι να φταίει, κατέληξα στο ότι ίσως έφταιγε ένα πρόγραμμα που κατέβασα και δεν άνοιγε ( την 1η φορά ) και την 2η μου'κανε restart τον Finder. ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
Ήταν για PPC , γι'αυτό ( καλά χαζός είσαι? ) δεν το ήξερα, δεν το είδα, δεν το πρόσεξα, νύσταζα. 
Ωστόσο στο link με τις εντολές που πρέπει να γράψεις κλπ. δεν έλεγε και πολλά και στα forums της Apple είπαν πως αυτό συμβαίνει σ'αυτούς που μόλις εγκατέστησαν το Leopard, κι'εγώ το έχω για μήνες. ΧΜΜΜΜΜΜ
Μετά από λίγο όμως ψάχνοντας κλπ στα forums του macrumors και κάπου αλλού, είδα πως φταίει το update του iWeb και πως έγινε σε πολλούς.
ΑΧΑ βρήκαμε τον ταραξία αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί? προς τι η όλη αναστάτωση, καλύτερα να τα βλέπει αυτά η Apple γιατί δεν είναι και ότι καλύτερο να χτυπάει η καρδιά μας σε ρυθμούς trance κάθε φορά που γίνεται ένα update. ( όχι ότι μου'χει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο με άλλο update αλλάάά λέμε τώρα. ). 
Ελπίζω να μη ξανασυμβεί ούτε 'μένα ούτε σε κανένα. 

4 σχόλια:

Argiris είπε...

Γι' αυτό έφταιγε το Application Enhancer που βάζει συχνά το KCNScrew για patches αλλά και άλλα apps!

SAMURAi είπε...

χμμμμ.. σοβαρά? Και τι κάνω για να μην το ξαναπάθω?

Argiris είπε...

τίποτα, απλά αν κάποιο app σου πει κατά την εγκατάσταση (ή μετά την εγκατάσταση, κατά το άνοιγμα) ότι απαιτεί τον Application Enhancer και σε ρωτάει, αν θες να στον εγκαταστήσει, θα του πεις, thanks, but no thanks!

SAMURAi είπε...

ωραία... thanx για το info fmayako! :]