15 Φεβ 2008

Movies Sync Problem

Όπως όλοι, έτσι κι'εγώ βλέπω ταινίες... :P και έβαλα σήμερα μία με Quicktime φυσικά, όμως παντού σε όλη την ταινία, ο ήχος ήταν πιο μπροστά από το video, ότι νά'ναι όπως νά'ναι... και μου χει ξανατύχει άλλη μία φορά. Το θέμα είναι ότι αυτό ας πούμε το θεώρησα εγώ , bad rippin' απ'αυτόν που την έκανε... αλλά... είπα να την βάλε και με VLC player.. έτσι για το γαμώτο, και έπαιζε μια χαρά, όλα τέλεια.. άρα, δεν φταίει η ταινία, αλλά το Quicktime, μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο αυτό? μήπως υπάρχει κάποια λύση γι'αυτό? 

1 σχόλιο:

Kosmoplimmires είπε...

Μου έχει τύχει πάρα πολλες φορές, καθώς επίσης σε άλλες περιπτώσεις να μην έχω καθόλου ήχο! Δεν έχω εντοπίσει ακριβώς το τι μπορεί να φταίει, αλλά αυτό που ξέρω είναι πως τα προβλήματα με το quick time ξεκίνησαν από τότε που εγκατέστησα τα Leopard.