Ως που μια μέρα που παρήγγειλα έναν τόμο ( Hulk ) και μέσα σε 1,2 μέρες μια μπλούζα ( Wolverine ) και κλασσικά περίμενα να'ρθούν... υπόψιν ότι είχα αγοράσει τουλάχιστον 200 φορές διάφορα πράγματα ( comics κυρίως ) και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με ebay ή Paypal.
Περιμένω μια βδομάδα... τίποτα
2... τίποτα
3... τίποτα
έστελνα μηνύματα στους sellers των 2 προϊόντων και ο ένας μου λεγε "δεν ξέρω γιατί δεν έρχεται, περίμενε ακόμα λίγο" και ο άλλος ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Εγώ λοιπόν ρώτησα έναν φίλο και μου πε ότι και να γίνει τα λεφτά σου δεν τα χάνεις, και έλεγα οκ, αφού θα τα πάρω πίσω.. είμαι εντάξει.
Πως χάζευα στους όρους του E-bay μια μέρα πριν κλείσει μήνας από τις αγορές μου, έλεγε πως αν δεν έχουν έρθει σε ένα μήνα μετά δεν θα μπορείς να κάνεις dispute το item που πλήρωσες ώστε να ειδοποιήσεις αυτούς ότι δεν έχεις παραλάβει τίποτα ακόμα.
Και κάνω λοιπόν στα γρήγορα το dispute μου και εκεί σε βγάζει σε ένα Resolution Center το οποίο είναι ένα "μέρος" που λέει πως αγόρασες το item και ότι δεν το πήρες ακόμα και εκεί έχει κάτι σαν chat-screen ώστε να μιλάς απο'κεί με τον seller τον οποίο ειδοποίησε το ebay πως έκανες dispute και έτσι ξέρει πως υπάρχει πρόβλημα.
Από εκεί μάλιστα μπορείς να ζητήσεις κατευθείαν τα λεφτά σου κλπ.
Εγώ λοιπόν περίμενα να απαντήσουν 1-2 μέρες και ο ένας απάντησε και είπε περιμένω να μου ρθει η μπλούζα πίσω αφού δεν σου ήρθε και μετά θα σου στείλω τα λεφτά πίσω, και είπα οκ fair enough.
Ο 2ος τίποτα ούτε απάντηση ούτε τίποτα.. και λέω κάάάάτι γίνεται εδώ, πάω λοιπόν στο profile του να στείλω κιάλλο μήνυμα και βλέπω το εξής : This User Is No Longer a Member.
ή κάτι παρόμοιο τέσπα.
Και λέω μμμμάλιστα, τα χάσαμε τα λεφτά μας.. 30 ευράκια έτσι.
Κάνω ένα report ότι ο user διαγράφτηκε απ'τη σελίδα και πάω στο paypal και ζητάω τα λεφτά μου πίσω από το Resolution Center και περιμένω.
Δεν μου 'ρχεται τίποτα. Ούτε mail ούτε τίποτα περνάει μήνας και ο άλλος ακόμα την μπλούζα περιμένει και του λέω εδώ ΔΕΝ ήρθε και μου λέει δεν ξέρει τι παίζει κλπ και στην τελική ήταν στο ταχυδρομείο του κ απλά δεν του στείλανε χαρτί ή χάθηκε το χαρτί δεν ξέρω.
Και μου στέλνει μήνυμα και μου λέει ήρθε η μπλούζα, θες ακόμα να σου στείλω τα λεφτά? ή να σου στείλω ξανά την μπλούζα?
Κι'εκείνη την περίοδο εγώ ήμουν όλη μέρα στη δουλειά και είχα ξεχάσει μ'αυτά κ μ'εκείνα το ebay, και δεν το τσέκαρα και ο τυπάς πήρε πρωτοβουλία και μου στέλνει μνμ και μου λέει εγώ σου ξαναστέλνω την μπλούζα να ξέρεις, κι'εγώ αυτό το είδα μετά από 2-3 μέρες, και πάω λοιπόν στο Resolution center και ζητάω τα λεφτά πίσω και λέω ότι κάθεται ο άλλος και παίρνει αποφάσεις μόνος του κλπ κλπ...
Και απάντηση ΜΗΔΕΝ... τίποτα
περιμένω περιμένω τίποτα
στέλνω και σ'αυτόν μηνύματα, e-mail, κλπ και τίποτα.
Μια μέρα λοιπόν μπαίνοντας απ'τη δουλειά στο mail μου, βλέπω να μου χουν στέιλει απ'το Paypal μήνυμα και μου λένε πως θα κάνουν ότι μπορούν για να πάρουν τα λεφτά μου πίσω από τον πωλητή αυτό. ( αυτόν με τη μπλούζα ).
Ε και σκέφτομαι εγώ σιγά μη στείλουν τίποτα.. από λόγια τα'χω φάει με το φτυάρι. ( είμαι κι'απαισιόδοξος πανάθεμα με ).
Περνάει καιρός... ένας μήνας περίπου... και το έχω ξεχάσει το θέμα και πλέον έχω σταματήσει να κλαίω και τα 100€ και μια μέρα γυρνώντας απ'τη δουλειά βλέπω mail απ΄το Paypal και να μου λένε πως τα χρήματα μου επιστράφηκαν ( απ'αυτόν με τις μπλούζες ), και λέω μια χαρά και τα χρειαζόμουν, τσεκάρω και στην κάρτα μου και όντως μπήκαν.
Ααα σκέφτομαι και τους έκραζα... κάνουν καλά τη δουλειά τους απ'ότι φαίνεται.
Το ίδιο απόγευμα λοιπόν, μου'ρχεται mail από Paypal και μου λένε πως πήραν όλα τα χρήματα από τον τύπο που έφυγε απ΄το E-bay και δεν ξαναπάτησε και ότι σε 2 εργάσιμες θα είναι μέσα και μέσα στην επόμενη μέρα είχαν μπει στον λογαριασμό μου.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως.. κάλλιο αργά.. παρά ποτέ.
Και περισσότερες φορές μ'έχουν εξαπατήσει από κοντά και δεν πείρα πίσω ούτε δεκάρα τρύπια, παρά απ'το internet.
Αυτά, και ειδικά γι'αυτούς που δεν εμπιστεύονται αγορές μέσω internet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου