5 Δεκ 2007

Mozilla, Mac & Bookmarks

Μιας και πλησιάζει ο καιρός που θα αποκτήσω έναν iMAC ( αυτήν τη στιγμή χαμογελάω ) σκέφτομαι πως σίγουρα θα είμαι με Mozilla ( οκ και με Safari ) και τόσο καιρό που είμαι σε περιβάλλον windows έχω αμέτρητα bookmarks που σε μερικά μπαίνω κάθε μέρα, σε μερικά που και που και σε μερικά όποτε θυμηθώ η χρειαστώ κάτι συγκεκριμένο.. και αναρωτιέμαι εάν κάνω export τα bookmarks μου από τον mozilla εδώ και όταν θα'χω το mac και τα βάλω μέσα θα τα βλέπει κανονικά και όλα θα ναι οκ?

Αν ξέρει κάποιος την απάντηση, θα με βοηθούσε πολύ!

3 σχόλια:

javapapo είπε...

θα τα βλέπει!
ξεκινα να βλεπεις και υπηρεσιες οπως το
foxmarks -
και φυσικα το del.ic.ious

Ανώνυμος είπε...

Και Google Browser Sync ( http://www.google.com/tools/firefox/browsersync/ ) που, εκτος απο τα plug ins μπορεις να κάνεις sync και password cookies κτλ...

SAMURAi είπε...

nice.. thanx!!! :]
έχω τον iMAC 3 μέρες τώρα.. και έχω πάθει την πλάκα μου.. :Ppp
:]