5 Δεκ 2007

PS3 OR XBOX 360?

Image Hosted by ImageShack.us

Εδώ και καιρό λέω.. πως αφού πάρω τον iMAC επόμενος στόχος θα είναι μια κονσόλα, γιατί πιστεύω πως αυτές είναι το μέλλον στα games, από μικρός έχω μπει στο τρυπάκι αυτό από Amiga, Sega Master System, GameBoy μέχρι Playstation και XBOX και τώρα είναι καιρός για μια κονσόλα επόμενης γενιάς και αυτές είναι PS3 & XBOX360 , έχω ακούσει από πολλούς πως μετριέται και το Wii, 'ντάξει άποψη μου πάντα αλλά μη τρελαθούμε, το Wii δεν κάνει ούτε για δισέγγονο αυτών των τεράτων και είμαι σίγουρος πως αυτό το λέει κάποιος που ήδη αγόρασε το Wii, απογοητεύτηκε γιατί άλλα περίμενε και άλλα είδε και τώρα το παρουσιάζει ως τεχνολογικό θαύμα.

Το είδα φυσικά από κοντά και δεν... ούτε για πλάκα... αν είχα τα λεφτά και ήδη είχα xbox360 και ps3 τότε ίσως το σκεφτόμουν.. ( για τέτοια κατάσταση μιλάμε ).
Τώρα, σκέφτομαι να πάρω ( πρώτα ο Θεός ) ένα ΧΒΟΧ360.. και οι λόγοι είναι ότι έχω ήδη ΧΒΟΧ, έχω συνηθίσει στον χειρισμό ( φθηνή δικαιολογία ε?) και ο βασικός λόγος είναι μερικά παιχνίδια όπως το Dead Rising τα οποία δεν είναι στα κιτάπια της Sony, ας μη πω άλλα games γιατί δεν υπάρχει και λόγος, και τι άλλο? α ναι και το ότι επιτέλους βγήκε update που μπορεί και παίζει Divx και γενικά σχεδόν όλα codecs video/ήχου, avi με AC3 κλπ κλπ.
Οπότε είμαι happy about that, και συνεχίζω...

ΧΒΟΧ360? Η PS3.. πραγματικά χρειάζομαι κάποιον κάτοχο PS3 να μου πει σε ΤΙ θα μπορούσε να είναι καλύτερο το PS3 από το XBOX360 ώστε να διαλέξω της sony το μηχάνημα, γιατί κερδίζει το ΧΒΟΧ αυτήν τη στιγμή και τα λεφτά τα μαζεύω όπου νά'ναι και σκέφτομαι τώρα τα αρνητικά του ΧΒΟΧ ως προς το PS3.. και είναι τα εξής.. στα games δε με νοιάζει που δεν θα παίξω κανά Gran turismo, Tekken κλπ. ΑΛΛΑ άμα πας στο video club να νοικιάσεις ένα παιχνίδι θα δεις 10 για το XBOX360 και 2 τοίχους γεμάτους παιχνίδια για PS3.. κι'αυτό είναι για να κλαις...

Γιατί δεν θά'χω πάντα φράγκα για το play.com και θα θέλω να παίξω και κάτι παραπάνω απ'τις ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΕΣ που θα βγαίνουν, οπότε αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για το ΧΒΟΧ.
Τώρα.. το μεγαλύτερο αρνητικό της SONY εκτός των παραπάνω, είναι τα χρήματα... είναι Εξωπραγματική η τιμή της κονσόλας.. έλεος δηλαδή... και δεν είναι μόνο αυτό, θα θες να πάρεις και 2 παιχνιδάκια μόλις την πάρεις και η τιμή ανεβαίνει και ας τα να πάνε.

Άρα καταλήγουμε στο ΧΒΟΧ μέχρι τη στιγμή που θα'χω τα λεφτά να το πάρω αν αλλάξω γνώμη χρειάζομαι σοβαρό λόγο υπέρ του PS3!

Αν κάποιος πιστεύει πως μπορεί να με πείσει ας το κάνει γιατί και οι 2 είναι τέρατα αλλά η μία υπερτερεί στο θέμα χρημάτων και η άλλη στο θέμα γκάμας παιχνιδιών!!!
Και εκεί είναι που μπαίνεις σε σκέψεις και δεν ξες τι να κάνεις και περιμένεις κανέναν συν-gamerα να σου πει απόψεις και λύσεις.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μία λέξη έχω να πω για το PS3: LittleBigPlanet (το Μάρτη νομίζω βγαίνει και μόνο για PS3):

Co-op 4 παίχτες
Δημιουργία κόσμου

SAMURAi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
SAMURAi είπε...

χεχε, το είδα bluepray, πολύ καλό.. αν και ακόμα μαζεύω λεφτά... και ακόμα είμαι για το 360.. τέσπα θα δείξει όταν έρθει η ώρα ( πολλά έξοδα ).